جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ساری

حوزه / سرهنگ پاسدار سلامی گفت: باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن قوی و به‌روز باشیم تا از داشته‌های خود به درستی دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در ویژه برنامه "رویداد طنین" که در جوار یادمان شهدای گمنام ساری برگزار شد، با بیان اینکه حضور ارزشمند زنان در دفاع مقدس و امروز، نشان از تأثیر بانوان در تمامی عرصه‌ها دارد، اظهار داشت: زنان یکی از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند، از خانواده و تا میدان جنگ و پیروزی دفاع مقدس همواره ایستاده و حضور مؤثر در عرصه جنگ داشتند.

وی افزود: تربیت شیر مردان و حضور آن‌ها در میدان مجاهدت به خاطر حضور مادران و زنان در میدان دفاع مقدس بود، میدان مجاهدت برای زن ایرانی که زن با بصیرت است، تأثیرگذار بود و امروز نیز حضور زنان در عرصه رسانه نشان از عمق کیفی خبرها است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، خاطرنشان کرد: جهاد مقدس ما امروز باید رسانه باشد، ما در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن باید رسانه‌ای قوی‌ و به روز باشیم، دشمن با ابزار رسانه امروز، دل مردم ما را خالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی مطالبات بانوان مطالبه‌گر رسانه، تکمیل موزه حفظ آثار باشد تا فرزندان ما امروز و آینده از این مکان بازدید کنند و در راستای ترویج فرهنگ شهدایی قدم برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha